"Neobyčejná" hlavní účetní


Jsou účetní, které jen účtují. A pak jsou ty, které dávají číslům smysl, přemýšlí v souvislostech a chtějí být u toho, když se buduje něco nového. Právě takovou posilu teď hledáme.

O pozici..

Hledáme zkušeného finančního specialistu nebo hlavní účetní, která/ý převezme zodpovědnost za účetní agendu menší skupiny evropských firem. V začátku půjde o kombinaci operativy a budování nového interního účetního oddělení, do budoucna se ale počítá i s vedením týmu. Klíčovým úkolem bude zavedení nového ERP systému a sjednocení účetních procesů napříč několika zeměmi.

 

Co bude hlavní náplní práce:

  • podpora implementace Microsoft Dynamics 365 Business Central (včetně nastavování procesů a spolupráce s IT)
  • kompletní účetní agenda několika evropských entit (bez zboží či materiálu – převážně služby) - na počátku pouze ČR, později další země, ve kterých má skupina entity
  • příprava účetních závěrek, reportů, kontrola nákladů a odchylek
  • spolupráce s externími účetními kancelářemi v zahraničí (postupné přebírání odpovědností) a centrálou v USA
  • zajištění souladu s místní i mezinárodní legislativou
  • evidence účetních dokladů, práce s fakturami, bankovními výpisy, DPH
  • v budoucnu vedení malého týmu a koordinace interního účetnictví v ČR i dalších zemích

 

Koho hledáme:

  • máte zkušenosti s vedením účetnictví a chuť převzít odpovědnost
  • ideálně znáte Microsoft Dynamics 365 Business Central nebo Navision (SAP je také v pořádku)
  • rozumíte evropským účetním standardům, případně i mezinárodnímu reportingu (výhodou)
  • zvládnete běžnou komunikaci v angličtině – psanou i mluvenou
  • výhodou je zkušenost s mezipodnikovými transakcemi (transfer pricing)
  • hledáme někoho pečlivého, strukturovaného a zdravě asertivního
  • ať už máte VŠ nebo SŠ vzdělání – důležitější je pro nás praxe a přístup

 

Co pozice nabízí:

  • možnost být u budování účetního oddělení a procesů od začátku
  • práci ve stabilní firmě s mezinárodním zázemím, ale rodinným přístupem
  • prostředí, kde se ctí domluva a drží slovo
  • samostatnost ve výkonu práce, prostor ovlivňovat nastavení věcí
  • možnost profesního růstu i přechodu do manažerské role
  • komunikaci s kolegy v USA i Evropě
  • 25 dní dovolené, občasný home office, volná pracovní doba
  • firemní notebook a telefon, občerstvení na pracovišti
  • příjemné pracovní prostředí a důraz na rovnováhu mezi prací a soukromím

 

Chcete spojit svou zkušenost s mezinárodní agendou a možností rozvíjet něco vlastního? Rádi se s Vámi spojíme a představíme detaily osobně.


Máte zájem o tuto pozici? Kontaktujte svého recruitera!

Ondřej Hajský
739 083 494
Jméno:
Váš email:
Telefon:
Váš životopis:
(Více souborů vyberete přidržením tlačítka Ctrl)
Průvodní text:
Zadejte hlavní město ČR:
Nevyplňujte toto pole:
Souhlasím s podmínkami použití