Hlavní účetní (česká firma)


Zaměstnavatelem je česká firma o velikosti cca 100 zaměstnanců. Jedná se o nevšední provoz s vysokou přidanou hodnou služeb a technologií, což firmu výrazně odlišuje od klasických „montoven“. Aktuálně je společnost na dobré cestě k výraznému zvýšení ročního obratu. Mateřská společnost dává firmě značnou autonomii, což je velké plus. Hlavní účetní koordinuje menší tým 3 lidí, přičemž sám/sama se zapojuje do účetních aktivit. Reportuje finančnímu řediteli. Místo výkonu práce je přímo v Plzni.

Padla Vám taková profesní výzva do oka? Věřím, že ano!

Detailnější popis pozice:

  • kompletní vedení účetnictví a daňové agendy firmy 
  • koordinace menšího týmu 3 lidí (finanční účetní, fakturant)
  • měsíční a roční účetní závěrky a zákonné výkaznictví (kalendářní rok = hospodářský rok) 
  • kontakt s auditory a daňovými poradci
  • reporting vedení společnosti (CFO + CEO)
  • podpora manažerů společnosti v účetních záležitostech a provozních nákladech (několik nákladových středisek)
  • další běžné činnosti spadající do kompetencí hlavní účetní + méně standardní činnosti jako např. účtování nedokončených výrob
  • případné controllingové aktivity se dělí mezi CFO, Hlavní účetní a finanční účetní
  • výhledově pomoc s přípravou přechodu na nový finanční systém
  • mzdy se zpracovávají externě (podklady dává dohromady personální úsek)

Profil vhodného kandidáta:

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru 
  • 6+ let praxe z pozice hlavní účetní či obdobně seniorní role
  • zkušenost s účtováním dotačních programů (výhodou)
  • zkušenost s koordinací menšího týmu (výhodou)
  • otevřená mysl a proaktivita ve smyslu zlepšovacích návrhů pro účetní procesy
  • pečlivost a smysl pro detail
  • pozn.: na pozici není nutná znalost cizího jazyka 

Nabídka firmy:

  • prostor pro uplatnění vlastních návrhů na zlepšení procesů
  • velmi dobrá parta v týmu + management, který ví, co dělá
  • 5 týdnů dovolené
  • roční odměna
  • příspěvek na stravování
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • finanční podpora jazykových kurzů
  • pracovní doba 7,5hod.
  • podpora dalšího vzdělávání
  • po dohodě možný částečný home-office
  • termín nástupu: po vzájemné dohodě
  • typ pracovního úvazku: plný úvazek
  • mzdové ohodnocení bude stanoveno dohodou podle seniority, vzdělání a zkušeností kandidáta


Jelikož se jedná o pozici do ekonomického úseku, tak Vás dále rád seznámím jak s výsledovkou firmy, tak s vizí vedení pro následující roky. Pro bližší detaily volejte na tel. 721 625 322 nebo použijte odpovědní formulář u této pracovní nabídky. 

Děkuji Vám za přízeň a těším se na spolupráci!


Máte zájem o tuto pozici? Kontaktujte svého recruitera!

Luděk Kantor
721 625 322
Jméno:
Váš email:
Telefon:
Váš životopis:
(Více souborů vyberete přidržením tlačítka Ctrl)
Průvodní text:
Zadejte hlavní město ČR:
Nevyplňujte toto pole:
Souhlasím s podmínkami použití